So... who am I?

Jag heter då Lisa, det vet ni antagligen eftersom det står lite var stans på bloggen men det kan vara bra att veta. Min stora passion i livet är förmodligen konst. Jag älskar det, verkligen. Att få vara kreativ, att på på museum.., ja, ni fattar.
Jag gillar regn, snö (dock inte när det ligger is för jag är sveriges största klumpeduns så jag trillar var stans^^), dricka te är också väldigt underbart och kläder också. Ibland klär jag mig bra.., ibland ser allt förjävligt ut. Hehe..
Jag har 2 storebröder, en mami och papi (som jag kallar för Tutte så står det något om nån tutte här så är det troligtvis han.., tro inte att jag är en pervers skit..hehe).
Jag älskar att lyssna på The Ark, och Bon Iver när jag lyssnar på musik.

Såg nu att detta inlägg blev lite väl patetiskt. Förlåt för det men vad gör ett patetiskt inlägg när det kommer bli ett av alla andra :p


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka är dina bloggförebilder?

2011-12-09 @ 13:42:29
Postat av: Anonym

yey

2011-12-09 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0