Lite presenter

Shower cream
Fick av Maja ♥
Nagelfilarna är superbra (det var tydligen 4 stycken) och alla har olika funktioner . En slipar dem normailt, en gör dem mjukare, en har jag ingen aning om och en gör dem glansigare. Den glansiga gjorde så att det såg ut som att jag hade genomskinligt nagellack på mig trots att jag bara använt olika filer :)
Mascara och eyeliner.. eller ögonpenna kanske man säger??
3e Elsa boken! <3
Otroligt go pälsmössa (Läs:fejk)
Remember Me och Amanda fondells skiva
A3 teckningsblock och pennor till det :)
Min nya plånbok
pengar


Jag glömde ta kort på t.ex body butter och biljetten till Jesus christ superstar men ni klarar er nog bra ändå ;)
Kan ni inte skriva lite vad ni har fått för något skojjigt?

Kommentarer
Postat av: Jenny

pälsmössa är ju sjukt snyggt! :D

2011-12-25 @ 20:56:02
URL: http://barajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0