..,kavaj och röda byxor, röda byxor, röda byxor



Detta ska jag försöka hitta när jag är i Karlstad efter jul, hittar jag det inte då så SKA jag beställa det .. Bara det att det var rea där nu men mamma ville inte betala det nu även om jag skulle betalat henne :(
Aja..., på något sätt så ska jag få tag på detta för jag behöver en svart kavaj och en "vad det nu än heter! (bustinier, heter det, det??) och ett par nya byxor. Allvarligt, asså det behöver jag. Inte bara för att itan liksom aa...
Men jaja, inte nu :(


Kommentarer
Postat av: Emma

Vill bara säga tt jag verkligen gillar din stil goa Lisa :)

Dina kläder är vrålsnygga <3

2011-12-19 @ 21:04:28
Postat av: Anonym

det heter bustier

2011-12-19 @ 21:05:10
Postat av: clara

nice :)

2011-12-20 @ 16:34:12
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0