@

Tog en välbehövlig paus i städningen. Gosh så jag tjatar om det där. (ehe..., fortsätte inom paranteserna; efter denna städning så ska jag plugga också!!) Åhh, skolan kväver mig lite. 
Jag har föresten hittat USB sladden till datorn som varit borta i över ett halvår. Känner mig väldigt duktig över det faktiskt.
Imorgon har den där sjukligt underbara second handen öppet (FINALLY!!<3<3<3) så då ska jag dra dit och kolla in lite. Förhoppningsvis har de fått in någon dödligt snygg jeansjacka som passar precis så som jag vill (och den måste kosta max 100 riksdaler).
Jag vet inte vad det är med mig men jag börjar tydligen bli beroende av second hand. Mrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0