En hemsk dag.

Hej!
Vaknade imorse av att mamma kom in till mig och sa att mormor hade fått en propp så hon var på sjukhuset i Arvika.
Sen var jag med i ett drama i kyrkan som gick bra och så. Sen bad alla för mormor för hon var ett bönesämne och efter kyrkan så åkte vi till Arvika och hälsade på henne. Hon är nästan bra igen men imorgon ska de göra prover på henne och se om det var en stroke som hon fick och isånnafall så måste hon vara kvar där över jul :'(
Men jag är glad att hon är helt med nu men hon kan inte röra armen lika dra och inte vänster ben heller lika dra även om hon kan röra dem lite...
Så idag har det varit en del tårar för mig </3

(jag kände att jag ville ge er en anledning till varför jag inte skrivit idag och hoppas att ni förstår för mina nära och kära kommer alltid före bloggen!!)

Imorgon kör vi på sista veckan på skolan och redan på tisdag kommer ola hem!! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Allt kommer att bli bra <333

2011-12-18 @ 19:41:25
Postat av: Anna

jag lider med dig, det kommer ordna sig!! ♥

2011-12-18 @ 20:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0