Be you, thats what i like!

Hey!
Jag har gjort klart min uppsats. Blev faktiskt väldigt nöjd. jag drog in lite om mitt liv och hur det faktiskt har påverkat mig om min övervikt. Så om 50 minuter så slutar jag och hänger med en riktigt going hem ;)
Får passa på att blogga lite från skolan då :p hehe, jag får föresten försöka få henne att ta några pic's på dagens outfit sen :o
Lyssnar på massa låtar av Bon Iver på spotify. Det är helt cp för min spotify funkar bara på skolan!!-.-
Hemma är det underbara youtube som gäller :D WIHHOO
Nu ska jag kolla runt på lite andra bloggeribloggar..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur mår du idag?

kan du lägga upp fler bilder tack!?! :)

2011-12-16 @ 20:40:53
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: jag målar med akvareller på tub :) finns att köpa på panduro för 70-80 kr typ :) kram!

2011-12-17 @ 14:39:54
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0