11e december 2011

Hej på er!
Jag har riktigt sovit ut idag. Det är så otroligt skönt att sova, verkligen asså!
Nu sitter jag i mamma och pappas säng och kelar med Tiger.
Idag är det 3e advent. Tiden går verkligen sjuuukligt snabbt känns det som. Så nu är det snart julafton alltså, och sen är det nyår och allt vad det innebär. Härligt härligt!
Idag ska jag gå ut och gå en stund eftersom det är så vackert väder (♥) och sen ska jag till kyrkan på julfirande vid fem tiden. Mina kära vänner ska ju spela upp en teater och pinsamt nog så ska också mina föräldrar vara tomtar... Men bara knattarna som ska ha godiset får det kul och bra så har jag ingen anledning att brry mig så värst mycket ;)
 precis nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0