töcksfors

Uppddaterade väl inte igår om jag minns rätt?
Farmor och farfar är iallafall här och förut var vi i töcksfors när jag fick med mig två par jeans och en fin sommartopp. NU räcker det med shopping fram tills år 2831974 eller något? ;)
Pappa och jag gick också in på expert och köpte systemkamera, väska till det och sånt som är min konfapresent och jag får den om 7-8 veckor för det är typ då vi åker utomlands och då vill man ju ha fina bilder.
Men ÅH SÅ JAG LÄÄÄÄNGTAR!!!!

detta lite transparenta linne - carlings

dessa mörkblå jeans med medelhög midja - carlings

och dessa mellanblå jeans med normailhög midja - carlings

Yes, det var mina köp idag!

Kommentarer
Postat av: clara

älskar linnet! åh synd att du inte får kameran förrän då, annars kunde jag ju lära dig lite saker om den innan du åker... :)

2012-05-05 @ 16:11:31
URL: http://claraascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0