soligt väder gör mig så glad!

Dagen på skolan har gått snabbt. Efter det gick jag och Moa hem till mig och jag har blivit lite bränd i nacken. SÅ himla skönt!
Moa ska åka hem om ungefär 20 minuter och tio i fem kommer mamma och hämtar mamma mig så sticker vi på utveckligssamtal. Det är så sjukt segt och jobbigt så jag dör. Sitter man och nickar och ler så går det väl förhoppningsvis snabbare....
När jag kommer tillbaka hem igen så blir det iallafall pyttipanna med stekt ägg vilket jag älskar!!!

Yes yes, nu har jag och moa lite.. crazy times så ses typ....sen ;)



Kolla hur OTROLIIIIIIIIIIIGT söta vi är!! Vill ni inte slicka oss i näsborrarna lite?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0