sämre idag

God morgon mina fina!

Hur har eran morgon varit? Min har varit ganska usel.. Vaknade vid 10 tiden efter att ha somnat - vaknat - somnat - vaknat, hela natten och idag har jag 38.8 graders feber. Halsen gör ont som *** och näsan är fylld med torkat snor (GOOD TO KNOW!). Klockan 11 får vi gäster. Får helt enkelt piffa upp mig nu och sedan är det bara att göra sig iordning lite hastigt.
Idag ska jag beställa Jeffrey campbell skorna eftersom det inte fanns någon butik som hette DNA i stockholm som vi hittade.... -.- Men jaja, vi beställer dem ju nu så det blir bra iallafall. Bara de passar men det borde de efetrsom jag mätte fötterna och höll på igår x)


köpte ju en snygg JCS t-shirt efter musikalen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0