en längtan

Vädret idag har verkligen varit helt fantastiskt!! Hoppas det håller i sig nu då. Imorgon kör jag på något ganska slappt och som man inte svettas isönder i.
Borde visa vad jag köpt någon dag också. Egentligen skulle jag ju visa det igår eller nåt men hittade inte kamerasladden så det gick inge vidare men nu tror jag mig veta vart den kan finnas så jag fixar det imorgon.
Det var någon som kommenterade och ville se min konfaklänning, vet tyvärr inte vem eftersom kommentaren var anonym, men iallafall så kommer också den på bild då.

Inte länge kvar till sommaren nu om man tänker efter. Och det lär ju kännas som sommar om det fortsätter såhär. Detta låter helt konstigt men Årjäng är faktiskt FINT den här tiden om året för då har alla körsbärsblommor (skulle tro att det är det?) slagit ut och allt är så himla fint då! ♥
Tyvärr tror jag inte att jag kommer bada här förens jag har fått sommarlov för vill hinna bli frisk på riktigt först och sen så vill jag inte riskera att bli sjuk igen innan jag åker utomlands eller ska hitta på nåt annat.
Nej, nu får detta inlägg gå mot sitt slut så skriver jag mer imorgon.
KRAM!

bild lånad från trumblr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0