varför var jag så korkad och ställde klockan en timme tidigare?!

Good morning!
Har sovmorgon så kunde sova till åtta om jag bara inte hade ställt det dumma alarmetpå sju istellet i tron om att det var torsdag idag....
Idag blir det en riktig myskväll så jag hoppas att skoldagen riktigt flyger fram. Orkar inte med alla sega lektioner. Egentligen är nog hemkunskapen den segaste eftersom den är på två timmar och dessutom jobbar man i grupp... Ibland gillar jag att jobba med andra men ibland, jag blir bara sjukt irriterad. Haha,så har det alltid varit av någon andledning.
Jaja. Jag och Clara sitter och smsar nu.
Igårkväll gjorde jag iordning lite olika outfits som ska ed ner. Det blev typ två, tre stycken bara men fortsätter idag. 
Nu ska jag kolla runt på lite olika sidor innan jag gör mig iordning för skolan.

Kommentarer
Postat av: ABSOLUTE ELIN

det lät coolt ändå att få vara på operan, annorlunda liksom :)

2012-03-09 @ 07:55:56
URL: http://absoluteelin.se
Postat av: ABSOLUTE ELIN

hehe nej cervera är en stor kedja som finns överallt, en inredningsbutik :) hehe!



vad gör du nudå? :D

2012-03-09 @ 15:53:07
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0