så nu vet ni, även fast jag förklarar dåligt så får ni iallfall en förklaring

Uppdatringen har varit sådär dålig som den baar får vara i sånna här lägen som det är nu. Jag har mått piss de senaste dagarna. Onsdag, torsdag och fredag spydde jag supermycket och har haft vansinnigt med huvudvärk... Åkte till farmor och farfar igår och i bilden påväg hit så hade jag en plastpåse som jag och min mat som var i magsäcken dejtade i ungefär två timmar. Kunde typ inte sitta upp i bilen pga så hcekfbvhfe ont i ryggen och huvudvärk. Satt bara och storgrinade så när mamma ringde karlstad akuten igen så ville de att jag skulle åka dit igen men det sa jag bara NEEEJ till för jag orkade verkligen inte åka en timme till i bilen så de sa att det var okej till slut. Heh... Sov ungefär hela dagen.
Sen idag mår jag bättre men är yr och huvudvärk och lite illamående än men det går iallafall bättre.
Jag, farmor och farfar var nere i stan förut och jag fick tag i ett üperfiiiint block!! Blev tokkär i det så ni får se när jag kommer hem.
Kommer fortsätta vara dålig uppdatering ett tag nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0