nu är jag hemma igen.

God afton på er mina fina!
Jag har kommit hem från Lima nu. Skönt att vara hemma igen även om Lima alltid är lika underbart!!!
Jag kanske borde berätta om en sak jag gjorde.... Jag, Johanna A, Eline och Mathilda stod och snackade och skojade om saker så säger jag "men vi går in på ica och låtsas att jag är gravid eller nåt!?!". Så en stund senare så går vi + en av de goa ledarna, Anna, in på ica butiken och jag pressar ut magepipen med all kraft och hämtar först ett blöjpaket och sen går jag fram till en som jobbar där och håller på att packa upp saker i en hylla (kille såklart ;D) och börjar typ stöna sådär som man tänker att man gör när man får en värk. HAHAHAHHAHAHHAHAHAHA!
Men iaf, det var sjukt kul. Vi filmade i smyg och på spexkvällen igår så visades filmen upp och efter gick jag upp på scenen där lägerchefen stod och bara "mitt barn ska ju ha en pappa och idag är det ju skottdagen och då är det ju så att det är damernas" och sen gick jag ner på knä och friade. Återigen; HAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA!!!


Lägret har varit så kopiöst kul, VERKLIGEN! Men hoppas ni får en dunderskön fortsättning av denna kväll.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Clara

Määä va du tvungen att göra en så sjukt kul grej just det året jag inte var med? D;

2012-03-01 @ 21:22:53
URL: http://claraascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0