God förmiddag/morgon

Det har krånglat hela morgonen med att komma in på blogg.se men nu funkar det äntligen :)
Idag kommer Clara hit och vi ska förhoppningsvis gå till sommarvik och få i oss årets första glasspinne/strut. Hoppas bara att det är öppet.... annars kanske vi går in till årjäng? :o
Idag är det molning och inte alls lika fint som igår då temperaturen var underbara 17 grader här hemma.
Ni får troligtvis dagens outfit idag eftersom min böbbe har kameran med sig hoppas jag.
yes yes, annrs då? Jag är grymt sugen på livet och vill bara ha gjort allting och kunna njuta men icke då. Rummet är ett kaos och jag känner mig äcklig så dags att fixa så man kan tycka dagen är kul!
KRAM


bilder lånade från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0