fin musik & annat

Sitter och lyssnar på underbar musik.
Some die young - Laleh
Without you - Lana Del Ray
Lyssna på dessa låtar! Jag älskar dem. Blev föresten grymt sugen på att matcha ihop outfits på något snyggt sätt då Clara skrev något sånt på sin blogg. Jag vill inte ut i affärer och så utan bara sätta ihop perfekta outfits. Ångrar lite att jag inte köpte en supersnygg schal inne på Vero moda. Hittar tyvärr ingen bild på den på hemsidan men den är sådär påskig och fin. Kanske finns den i stockholm eller kvar till nåsta besök i töcksfors. Eller så klarar jag mig troligtvis alldles utmärkt utan den... Haha
Nu ska jag iallafall göra iordning outfiten för imorgon och sen skriva det jag ska säga imorgon och sen blir det melodifestivalen resten utav kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0