Big brother - förra veckans final

Hej! Jag ska kolla på förra veckans söndagsfinal med big brother nu. Någon som tittar på BB och kan svara på hur/när/varför kom Rodney in i huset?? Har inte sett ett avsnitt under hela veckan så undrar lite...

Förut så skjussade vi Marle och Ola till tågstationen och sen gick jag, mamma och pappa och fikade på Waynes. Fick även med mig senaste Twilight filmen "Breaking Dawn, part 1" hem. Så jag och pappa kollade på den när vi kom hem och sen har jag läst och skrivit lite dagbok.

Puss och kram på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Lisa tittarna fick rösta på om dom ville ha in han i huset eller inte, och han fick komma in!

2012-03-18 @ 19:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0