Andledningen till min kassa uppdatering

Känner att jag vill ge er en andledning till varför jag inte uppdaterat bloggen det senaste (typ... sen i förrgår men anyway..). Igår så svimmade jag på skolan igen och ögonen rullade bakåt och jag krampade. Ambulansen kom och hämtade mig och de körde mig till karlstad där mamma kom och mötte oss.
Där tog vi en hjärnrönken och sånt. Vi sov på patienthotellet och idag har jag gjort två till prover. De tog ryggmärgsvätska (först ger de en bedövning på huden och sen inuti med hjälp av en spruta och det gör djwebjwe ont och sen gör ännuuuu ondare där de tar av ryggmärgsvätskan så jag klämde superhårt på mamis hand! ♥) för att kolla borelia men det såg det inte ut som att jag hade och sen gjorde vi en EEG (tror det hette så?), då de har massor av elektroner på mitt huvud och så ser man mer om det är epilepsi och så. Det får vi svar på imorgon.¨
Iallafall så fick vi sen välja o vi ville stanna en natt till eller åka hem och då ville jag hem!
Jag och mamma tog en fika på Wanyes först och köpte en varsin bok i en bokhandel också.
Blir troligtvis ingen skola på resten av veckan för mig. Går som en gammal tant och har så jävla ont i ryggen. De gick liksom in i ryggraden och tog ut vätskan så... ja.

Hoppas ni har det bra

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas att det går bra med dig Lisa! Krya på dig<3

2012-03-21 @ 19:21:05
Postat av: Johanna och Sara

Idag är sista dagen på vår tävling där vinnaren vinner en av våra egna TAVLOR och får en publicering på bloggen. Vinnaren dras ikväll!

Gå in på:

http://geminaarts.blogg.se/2012/march/vinn-en-tavla.html



om du inte gillar reklam så ber vi om ursäkt!

2012-03-23 @ 12:37:55
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0