All alone med rent skrivbord och en hög läxor som måste göras

Är aningen depprimerad då Clara åkte hem för några timmar sedan och jag satt där på mitt rum och kände mig all alone. Passade på att städa mitt skrivbord så jag kan sitta där med alla läxor och prov som jag måste plugga till under kvällen. Tyvärr är jag tvungen att stanna hemma ikväll när mamma och pappa nu åkt till mina goa grannar/vänner för att lämna blomma och sånt. Så sitter här, åter igen ensam - med min bror i huset då, men inte så att vi sitter och har en intressant konversation just nu.
Ska nog läsa lite ur boken Okända väsen ikväll också..om jag har tid (vilket jag alltid fixar att få). Det är verkligen så...man har bestämt att man ska plugga till något och sen ser man en frestande bok, film, dator, dagbok, navelludd, what ever som man tycker känns så mycket roligare och mer intressant än det man håller på med och börjar syssla med det istellet, haha.
Men ska göra iordning limevatten och börja kvällens arbete...livet är hårt.
bild på tösa från förut ;)

Kommentarer
Postat av: linda - art, clothes, pictures

sv: akademibokhandeln.. har ett till med ränder i jag med :)

2012-03-28 @ 19:53:49
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-03-29 @ 05:30:27
Postat av: linda - art, clothes, pictures

sv: ja :) jag köpte en av varje :)

2012-03-29 @ 05:31:14
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0