123103

God morgon! Nu på morgonen så ska jag och mamma rensa ur min garderob (HALELUJAH!) och sen hoppas jag att Clara kan komma hit och hänga runt ;) Tyvärr måste vi elda också. Vårsaker som man hatar asså....
Senare ikväll ska jag plugga också till x antal olika ämnen, SUCK!
Jättemycket på mina naglar har brytits av också så är smått pissed of på det också. 6 av naglarna är skitkorta igen för de har skivat sig och skit. RÖV! Av någon anledning så pillar jag inte lika mycket på dem om jag har nagellack på dem så ska måla dem fina idag.

trevlig morgonbild, check

Kommentarer
Postat av: clara

JOO JAG VILL de!!! men lite senare, har inte ätit fruksot, ska duscha osv :)

2012-03-31 @ 09:17:35
URL: http://claraacloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0