120314

God förmiddag godingar!
Allt bra med er? Med mig är det mindre bra... Jag är superförkyld och lite febrig, halsont osv osv så jag stannade hemma i Cinas lägenhet idag. Skönt det också måste jag erkänna men klart man ville vara med idag ändå eftersom att jag ändå åker hem imorgon och bara skulle gjort halva praoveckan. Men nu blev det ynka två dagar, som ioförsig var riktigt fullproppade med saker (varit borta från halv tio -på morgonen - och inte hemma igen förens elva - på kvällen. Vi har sett föreställningar, jag har kollat när de övat på en pjäs so först har premiär på påskaftons kväll och jag har sett då huvudpersonerna i måndagens föreställning sminkades och sedan såg vi den. Riktigt kul har jag haft även om det varit mycket...
Jag har hunnit springa i någon affär och då köpt färgen beloved från FACE stockholm och en svart kjol tll begravningen och sen lite andra småsaker.
När ag var hos Jojjo och Ullis fick jag förresten världens gulligaste present(!!!!!). Det var en goodiebag med ett påslakan där det står "guess hwo loves you" och ett block där det stod "all you need is love" med samma söta uggla på, sen fick jag grönt te, en H&M tidning, ett brev från Ullis och en plansh där det stod söta saker men papp"kassen" där allt var i var MINST lika fin! De hade nämligen pyntat den med bilder av oss tre, skrivit massa roliga/fina minnen och citat som vi har sagt och åh. Blev så himla överlycklig!!!
Så det gör att jag fortfarande eär glad trots sjukan..
Massor av kramar och pussar till er alla.
Nu ska jag nog gå ner och köpa en tidning i en liten store precis utanför.

Kommentarer
Postat av: anna

visa bild på allt du köpt när du kommer hem!!!

2012-03-14 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0