dag på tusenfryd

Efter att det varit fint väder i ett par dagar och vi hade planerat att åka till Tusenfryd idag så blir det regn och rent sagt skitväder men det hindrar oss inte så vi drar dit och jisses... det var ju inte direkt några köer men har heller aldrig i mitt liv varit så plöt. Det var helt sjukt. Som att jag tagit ett dopp med kläder på fast om man kan bli yttligare blötare så blev vi det! Vi åkte iallafall en del och det var kul! Kände dock i slutet att jag fick huvudvärk och kan inte säga att det bättrats. Såfort jag vänder mig hastigt om eller kollar normalsnabbt åt sidan så gör det rövont. Min hals kommer heller inte må så underbart imorgon men vafan, nu har jag gjort det här och det var kul så varför ska jag klaga... (okej, räkna inte med att jag kommer vara särskilt munter bara för att jag skrev det... Det låter liksom inte som mig men ville bara låta vuxen och mogen. hehe...) Nej, som den sanna tönt jag är ska jag dricka tre ton te nu och spela SIMS!!! WIIHOO ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0