Skurhinken kommer till användo....typ.

Kan bara säga det att jag tillbringar mycket tid framför toaletten och den blå hinken...
Har sett på The voise sverige där min kära Ola Salo är med som jury ♥ Blir så lycklig när jag ser att han ler och gillar musiken han får höra :)
Har käkat lite tacos och choklad och druckigt jävligt mycket vatten (!!!). Jag brukar aldrig, någonsin, må illa av vatten men nu har jag gjort det men vatten ska nog få mig att må bättre nu tror jag.
Är jag inte frisk på måndag så blir det att sticka till sjukhuset. Bara de inte sticker in nån äcklig pinne i halsen på mig. heh....

kolla vilken gullig gladiiiis!!!
(åh ville nu dela upp inlägget i en sån där "beautiful things" där allt om ola är och sen det där inte lika vackra och fina är med om min härliga tid med huvudet lutat över en vit porslinsstol med hål i mitten...)

Kommentarer
Postat av: ranja

jag gillar verkligen hur du skriver saker.

BRA BLOGG!!! :D

2012-01-06 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0