Nyklippt och en tur till mormor ♥

Jag har nyss kommit hem efter att ha klippt mig (det blev ungefär en halv dm kortare...) och bild på det får ni imorgon på kameran är laddad och dessutom så lockade hon håret på mig.
Men efter det så åkte jag och mamma till mormor (som förövrigt kommit hem från Arvika för 1,5 vecka sedan eller något sånt?) och man märker att hon är mer borta. Hon är liksom inte närvarande på samma sätt eller mycket segare i att svara eller vad man ska säga. Jag kollade i ett gammalt album från när hon var liten och hon är då den sötaste plutt som jorden har skådat. Så otroligt gullig var hon ♥

Nu steker mamma lax som blir dagens middag. Imorgon har jag konfa. Vi ska sova över så det blir nog skoj. Jag träffar ju Clara också då som det känns som en evighet sen jag såg (var det 2 eller 1 dag innan jul när ni var här?!).
Har iallafall inga fler prov nu. Bara en härlig frihet av att kunna ta det lungt och ... eh, vill inte ens säga ordet för det låter så töntigt när jag säger (eller skriver) det.. "chilla".
Ville bara ha en bild på de fina 30talskläderna. Mormor och hennes systrar hade jättevackra klänningar på alla fina bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0