Längtar till sommaren!!!

Okej, jag har inte sagt detta på bloggen bara för att vi inte hade bokat eller något och det så skulle kännas så töntigt om det inte blev nåt utan att man bara "ojojoj.., det blev inget. hehehhehe" typ. Men iallafall. I sommar ska vi ut och bila i 3 veckor! Så uuuuundeeeerbaaaaaart!!! Först ska vi till Tyskland, sen Österrike, sen ska vi till Italien då vi först ska sova på ett ställe i 2 nätter och då ska vi åka dit de spelade in slutet av andra Twilightfilmen(!!!) och sen åker vi längre ner i Italien och bor där i en vecka. Sen ska vi till Monaco och va där en natt, sen är det Frankrike och sen Tyskland igen. Något sånt ska det bli. KUL!!!!!



nej, jag vet inte hur det ser ut där vi bor men jag sökte på Italien (översta bilden) och monaco (andra bilden) så.. jag vet inte men jaja...
Nu vet ni och under dessa tre veckor kommer jag inte kunna blogga mer än från pappas iphone :o

Kommentarer
Postat av: Wilma

Du har en riktigt fin blogg.

kram

2012-01-11 @ 23:03:41
Postat av: clara

jag följer nog med i resväskan tror jag...låter helt underbaaart!!

2012-01-12 @ 16:44:08
URL: http://clariizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0