completelydestroyed

Blä usch fy nej!
Även om det var kul att Julia var hemma hos oss igår så var jag ju lite väl sjuk så jag kände mig mer som en gélegodis som varierar på att frysa och koka av värme. Så antar att jag inte var det bästa sällskapet. heh...
Idag ska jag nörda solsidan hela dagen och vira in mig i en filt och dricka te!! ♥
Idag när jag vaknade så trodde jag att det var regnblask alltihop för himlen var mer grå aktig men sen kollar jag ut och blir helt bländad för det är supermycket snö ute(!!).

Kommentarer
Postat av: Julia

Lisa, du var bästa nyårssällskapet! :) förresten, jag har ett trettios till dig som gillar te så mycket. Persika och kokos, hur gott som helst!! Kram

2012-01-17 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0