Ni alla är så fina så! ♥

Jag får fler och fler fina kommentarer av er om detta sorgliga som inträffat. Ni vet nog inte hur underbara ni är men bara känslan av att ni bryr er! Det är guld värt ♥
Förut var Kaja här och lämnade paket och en skrivbok till mig och sen kom Clara med familj hit en stund och fikade och jag fick "Jesus christ superstar" skivan av dem. Och mormors syster Värna och hennes döttrar med familj skickade ett blomsterbud till oss och min morbror.
Jag vill verkligen tacka er och eftersom jag vet att det är flera som läser min blogg (och såklart till er som kommenterar alla fina ord också) så känns bloggen som ett bra sätt att tacka även om jag såklart tackar er på riktigt också .. ♥

Jag har nu även ätit upp det sista ur godispåsen från igår och ser på Never say never nu.
pussar till er!

Kommentarer
Postat av: -elina&leila-

Hei! tycker du likadant som oss? vi har skrivit vad vi tycker om dagens bloggare och hur de flesta utnyttjar flera tragiska situationer i deras liv. KRAM!



länk till inlägget hittar du här: http://naaawh.blogg.se/2012/february/tankar-asikter.html

2012-02-18 @ 21:38:57
URL: http://naaawh.blogg.se/
Postat av: four

Nu är helgens blogg avslutad, gå in och kolla om just du vann! Om inte så kommer det en ny chans nästa helg. Önskar dig en fortsatt trevlig helg :)Kram

2012-02-19 @ 00:22:30
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0