en mindre rolig sak.

Dagen var helt okej fram tills idrotten då vi hade massa grejer och när vi kört en kvart (jag var inte så svettig och tyckte det var jobbigt) så går jag in i omklädningsrummet och där är moa och kaja och jag lägger mig på golvet eftersom jag känner mig yr och svimfärdig. Jag svimmar och får ryckningar och kan inte prata. Tårarna rinner, såklart, och jag hör alla runt om mig. Ambulansen kom, mamma kom, och jag fick hjälp. När jag ungefär en kvart senare har bättrat mig lite så sitter jag i ambulansen och vi skulle egentligen köra t arvika men det får bli till töcksfors och undersöka mig istellet. Så det blir nog bra.
Jag känner mig fortfarande lite skakig men...
Så om jag inet uppdaterar så mycket nu så vet ni lite vad som har hänt och att det är sjukhus och sånt som är orsaken.

- TACK till alla som hjälpte mig! ♥

Kommentarer
Postat av: clara

OJ OJ OJ!!! Stackare :(

men bra att du mår bättre!! :)<33

2012-02-07 @ 16:38:16
URL: http://claraascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0