tränat i simhallen med moder

Tja på er! :) Haft en bra dag? Skoldagen har varit... annorlunda. Efter plugget stack jag iallafall hem och vad **** var de tför väder ute? Snö/sol/dimma/regn/hagel?! Vid sju tiden stack jag och mamma till simhallen och simmade ett tag. Kändes riktigt gött och ska verkligen ta och komma igång med träningen nu. Simma en gång i veckan och ut och röra på mig MINST varannan dag.
Nu ska jag smörja in mina enormt torra händer, kolla på big brother och sen sova. Ska nog göra några mattetal och öva in lite av franskaglosorna också.
KRAM och godnatt! ♥

Några dagars gammal bild och tro inte att jag försöker vara sådär supersnygg eller nåt ;) HEHEHHEHEHEHEHHEHE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0