sjukling in the house

Tyvärr åkte Jojjo och Ullis hem imorse eftersom att jag fick magsjukan inatt och uschamejen... Har inte spytt sen 10 tiden imorse så det är ju bra och jag drar ju fortfarande till stockholm imorgon. Kommer kanske må piss litegranna men ska sova mycket på hotellet då vi kommer fram imorgon.

Jag har börjat få utslag på kroppen också (mest på armarna) så jag har tagit allergitabletter och nu vill jag bara vara frisk för har varit sjuk i princip hela 2012. Alltid är det nåt med mig. Att det är nåt med en i 4 månader är ju inte normalt!!!
Nej, nu ska jag kolla på top model sverige!

Kommentarer
Postat av: a-i

vad ska du få för converse då?

ps, såg din pappa på teven! Grattis!

2012-04-13 @ 19:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0