Nya skor, sportbag och en dag i Arvika

Stack imorse till Arvika med mamma eftersom jag skulle ta magnetrönken. Säger bara detta: Ni kan INTE(!!!) ha klastrofobi om ni ska göra det för det var nära att nästippen nuddade "tunneltaket". Man ligger typ i ett trångt litet rör...
Men efter det så åt vi god och fräsh lunch på "Olssons brygga". Sen köpte vi lite saker till Merle som fyller år på fredag och jag fick med mig ett par gympadojor (ska promenera i dem mycket) och en sportbag som var väldigt behövlig. Brukar springa runt med en icakasse då jag har gympa eller bad eller nåt så detta blir bra.
Vi fikade på Nordells och hälsade på mammas moster Värna :)
När jag kom hem igen så har jag städat mitt rum så det är rent på lördag då Jojjo och Ullis kommer hit!

Imorgon sticker jag till Karlstad med tjejerna och ser på Titanic i 3D och sen sover vi hos Olivias moster Leena och tar bussen hem på morgonen igen.
Kommer alltså inte bli uppdatering särskilt mycket denna veckan då jag kommer hem på fredag igen (uppdaterar då) men på lördag kommer som sagt J & U och stannar några dagar och sen på onsdag sticker jag till stockholm med mor och far och är där några dagar så ni förstår min frånvaro. Uppdaterar kanske med pappas mobil någon gång.
KRAM! ♥

Kommentarer
Postat av: ullis o jojjo

Lisa!!<3 vi saknar dej men vi ses ju snart! hoppas det gick bra i Arvika, snällt att ni hälsade på mormor också:)

2012-04-04 @ 21:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0