karlstad x2

Hade egentligen inte planerat att hänga med tjejgruppen till Karlstad imorgon men gör det ändå. Så vi ska se på "en gång i phuket" och det blir nice ;) Ska försöka dra mig in på gina redan imorgon faktiskt för det är så sinnessjukt hur gärna jag vill ha dessa saker (jag visade tidigare ni vet) NUNUNUNUUUU!! Hehe...
Så tror jag ska äta snabbt som busen så jag kan smyga (höh..) iväg efter det eller nåt.
Fick 50 spänn i mynt av min snälla storebror förut. Eller okej, jag kommer tassande in på tå i hans rum och bara "Aaaaaaalbiiiin, asså om du känner att din plånbok är alldles för tung och du känner att du vill lätta din börda så finns jag här... " *Öppnar min plånbok* och säger "fattiiig kvvinnaaaa". Han börjar typ skratta och bara "ja.., den är rätt tung faktiskt och sen ösar han ut 50 riksdaler i mynt där på bordet och bara "HÄR!!!":DDDD
Så nu har jag 50 spänn att köpa typ läppstift för eller nåt ;) Hehe..
Okej, detta blev ett masinlägg men bortsett från allt jag skrivit över så ville jag bara säga... HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0