fina dagar i stockholm

HEJ PÅ ER!! ♥ Tillbaka till lilla Årjäng igen nu. Trivs ju så bra i huvudstaden...
Musikalen med Ola Salo (JCS) var enormt superbra och en del shopping blev också av.
Jag har köpt:
* en bikiniöverdel
* en bikiniunderdel
* ett halsband
* ett läppstift
* tre nagellack
* en konfaklänning
* ett linne
* en maxiklänning
* ett par ballerinaskor
* en ny dagbok
Det var allt och jag är otrolgit nöjd med mina köp. Ni får se bilder på det senare, eller imorgon.

Mamma och pappa är på strandvik och firar men jag är hemma efetrsom jag håller på att bli sjuk... IGEN(!!!). Kan inte ens räkna hur många gånger jag varit sjuk iår. Ungefär hela tiden faktiskt.
Jaja, jag har en bra bok, cirkeln, att läsa och en kopp varm choklad så jag lider inte precis.

här ser ni det nya halsbandet och en litenliten del av maxiklänningen iallafall:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa bild på din konfaklänning?

2012-05-01 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0