14e april 2012

Vädret är toppen och en glad Lisa i sovkläder sitter i soffan och drömmer sig bort.
Åkte ju bort till stockholm i onsdags och säger bara det att jag åkte dit för att pappa skulle vara med på tv4. Sen blev det en del kassar med hem igen. Köpte nya converse (vita) och gosh vad folk skämtar om det eftersom det blev en hit i rutan. Men det blev också de fina haremsbyxorna från monki, en stickad tröja från monki, en mintgrön stickad tröja från Gina, en mintgrön magtröja med vitt tryck på från gina och en vit ärmlös blus från gina.
Ni får se bilder sen men vilka dagar!
Var igår på moderna museét och kollade på min bild och kände mig som en mes bland vissa andra där. De var ju skitduktiga!! Jaja, när jag kom hem igårkväll så hade filmen jag vunnit, footloose, kommit så ska se på den ikväll tror jag.
Idag kommer bästis hit så ska vi hitta på nåt, hörs snyggos!

PS! Ni får bilder på allt nyinköpt senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0