tösen med nattlinne.

Jaha, det känns som att klockan är typ åtta så jag ville mysa runt med nattlinne men sen upptäcker jag att klockan inte är mer än fem. Haha..
Snart ska jag och pappa klä granen med massa vackra julgranskulor och sen ska jag lägga alla underbara paket där under! <3
Resten av kvällen tillbringas med julgodis (speciella julchips och chokladhjärtan) och sen kanske det finns någon mysig film att kolla på?
Hoppas tiden går snabbt så att man snart kan gå och lägga sig, drömma fina drömmar och vakna upp  och förhoppningsvis bli  alldles bländad vit snö som ligger ute på marken! Sen letar man efter ett morgonpaket i rummet (oftast ligger det precis bredvid en i sängen eller på golvet bredvid...eller i en julstrumpa).

Bild från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0