Nu hissar och dissar vi!!


Nagellack: Det är så förbannat snyggt! Färgglada naglar, eller vad som helst. det piffar upp och gör mig bara på bra humör.

Fina vänner: Någon som finns där,hela tiden, när som helst. Människor som kan lyssna och låta de runt omkring sig också få synas och prata (men då ska man självklart ha samma sak tillbaka!). Sånna underbara som amn kan både skratta och gråta med utan att man ska tycka att det blir pinsamt...

lov: ahh, det förklarar det mesta, ledighet!

art: art förklarar allt inom konsten nu. Att rita själv, lika mycket som att kolla på andras och få inspiration av dem.. <3

internetshopping: kunna sitta hemma, lat som man är, och inte behöva röra sig ett piss och ändå kunna beställa hem saker och det finns oftast i storleken man vill ha, och det bästa: INGEN ANNAN HAR PROVAT PLAGGET INNAN!!


äldre som behandlar en som en bebis: jag blir så isöndersur av sånt.., behandla en i den åldern man är och gå inte runt och prata bebisspråk och nyp mig i kinderna (om det inte är på skoj då..)

bitterfittor: människor som inte kan sluta klaga (aldrig någonsin) utan alltid har något som är dåligt som de måste uttrycka, de har jag allvarligt lust att klappa till och skrika "ta dig samman" till!!


Okej, hann inte mer..måste gååå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0