Efter en konfaträff...

..Är jag nu tillbaka hemma igen. Vid halv tio skulle vi sticka till konfan som började tio.
Ikväll sticker vi till Clara och ska göra julgodis och annat pyssel tsm med Sjösdedt, Harryssons och Marit (och vi och Sjödins då..).
Det ska bli kul!! Igår fick jag föresten en jättefin kofta från mamma som kommer från nice (eller egentligen VILA). Den är vit-beige och stickad med guldknappar och sånt. Ska ha på mig den ikväll så ni får kanske någon bild.. kanske. Alltid när jag lovar så blir det ju ändå inte så har jag märkt här på bloggen så lika bra att knipa igen munnen.., eller inte låta fingrarna styra tangenterna så att ordet bilder "lovar".

Bild från Cypern <3 Det var så underbart vackert där. så-himla-fint-!!! Vattnet är så där blått och t.o.m blåre faktiskt.

Bilden är tagen på mig och mamma (jajaja, jag ser ut som ett pucko med cyklop på..). Det där är havet när vi badade från en båt. Vattnet var så blått. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0