den hårda skoldagen.

Seriöst, jag är rätt pissed of. Jag slutade vid 20 över 1 idag.., och har haft EN lektion!!! Först hade vi so men men så var matten och no:n inställd (och det fick vi reda på när varje lektion började...) och sen var det idrott men läraren var sjuk så vi fick typ bara springa runt (eller ja.., jag hade inte med mig kläder.) och franskan var också inställd. Men jag viste inte om detta innan varje lektion började så jag kunde inte gå ändå. SERIÖST!!! Jag kunde slutat vid tjugo över nio egentligen. mrr..
Sen gick jag upp i årjäng för jag skulle kolla på second hand efter en riktigt stor och härlig jeansjacka men såååklart var det stängt(!!!!) så jag tog en tripp till Alexanders där jag köpte 2 nagellack (rött & svart) och sen gick jag snabbt in på mamis jobb där jag bjöds på skumtomtar och pepparkakor :D
Efter det blev det en promenad hem.
Nu ska jag dricka te och måla lite med akvarell.. tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0