25e december 2011

Julafton är över och jag är jätteglad för allt jag har fått! <3
* 900 kr
* Ska på "Jesus christ superstar" där OLA SALO är med <3<3<3
* body butter och shower cream med kokos lukt från The Body Shop
* Elsas hemlighet - bok
* Amanda fondells skiva
* Filmen Remember Me
* nagellack och nagelfilar
* en gig kopp från indiska
* en stickad tröja från indiska

Det kan vara något mer men tror inte det..
eller j, av Majstro fick jag;
* shower cream med hallon och svartvinbär lukt och det luktar SUPERGOOTT!!!
* ett lila-rosa nagellack

Jag kanske visar bilder senare också :)
Nu ser iaf jag, papi och Olis på Harry Potter - Fången från Azkaban.

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: Yes de kan jag göra, skriver ett sånt inlägg idag :) kram!

2011-12-25 @ 12:54:28
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0